" אני חושב שיש שוק עולמי אולי לחמישה מחשבים "
תומס ווטסון , יו"ר IBM , 1943

יום ראשון, 11 באפריל 2010

delicious- ניהול ידע אישי

רשימת מועדפים נוספת ?
בשיעור הקודם למדנו על "דלישיוס" - "יישום המאפשר יצירת רשימת קישורים מועדפים הנגישה מכל מחשב ואינה מוגבלת למחשב האישי " . עד היום רשימת המועדפים שלי - רבה ועשירה - היתה מוגבלת למחשב האישי שלי , או לסירוגין הייתי מעבירה כל קישור חשוב גם למייל , יוצרת שם תיקיות , וכך מצליחה להגיע גם דרך מחשבים אחרים . מסורבל .
ברור לי כי יכולות טכנולוגיות רבות ישנן לדלישיוס ויישומים רבים מעבר ליצירת רשימת מועדפים .
דלישיוס יכול לשמש גם כרשת חברתית וגם לאפשר ניהול ידע אישי . למרות חוסר ידע טכנולוגי , נראה לי כי עם הדרכה בנושא אוכל להשתמש ביעילות בכלי זה .

בכתבה הבאה - מצוינים מספר יתרונות של "דלישיוס " ( שהם החסרונות של רשימת המועדפים הרגילה ) , וכן אפשרויות נוספות לשימוש בכלי .
http://net.nana10.co.il/Article/?ArticleID=212412&sid=127

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה