" אני חושב שיש שוק עולמי אולי לחמישה מחשבים "
תומס ווטסון , יו"ר IBM , 1943

יום שבת, 24 באפריל 2010

טוויטר

אמנם לא פתחתי חשבון טוויטר ( רציתי , אבל כמה דברים "נעלמו "בדרך ..) , אך הסתקרנתי לדעת מה הפוטנציאל הטומן בחובו כלי זה .
באחד הקישורים מצאתי כי : " עפ"י סקר שערכה לאחרונה אשת החינוך המתוקשב Jane Hart, מספר אנשי החינוך המתוקשב שמאמין בפוטנציאל של טוויטר כסביבת לימוד בחינוך הולך וגדל והם מיקמו בסקר הנוכחי מ2009 את טוויטר במקום ראשון ככלי מתוקשב מבטיח ליישומי חינוך. לא מעטים מאנשי החינוך המתוקשב בארה"ב סבורים כי התקנת מערכת טוויטר ייעודית לכיתה יכולה להגביר את ההתעניינות של התלמידים בנושאים שונים על הפרק. "
http://portal.macam.ac.il/ArticlePage.aspx?id=2489&referer=useJsHistoryBack

אברום רותם כותב במאמרו : " רשת מסרים קצרים בחינוך -קפיצת מדרגה בהישג יד " כי שילוב "ציוצים"- דיווחים סדורים של הלומדים במהלך תהליך הלמידה, הנו התפתחות חשובה בשילוב הטכנולוגיות בחינוך אל עבר מורה מקוון, כתה מקוונת ובית ספר מקוון, שניתן ליישם כאן ועכשיו, בכלים חינמיים, לצד הפורטל הבית ספרי.
http://avrumrotem.com/avrum-S/SL/EduTwitter.pdf

מהו טוויטר ?

3 תגובות:

  1. סבינה בנימינוב - טכנולוגיית מידע

    הטוויטר הוא אכן כלי טכנולוגי חשוב בעיני, דרך הטוויטר ניתן להתעדכן באופן קבוע, אודות כך ניתן לעורר ולהגביר את התעניינותם של התלמידים בנושאים שונים. ואני מסכימה שלטוויטר יש פוטנציאל גדול בסביבת הלימודים החינוכית.
    כמו כן, הסרטון הקצר ממש נותן הסבר לעומק מהו טוויטר, תודה.

    השבמחק
  2. ענבר רג'יניאנו- טכנולוגיות מידע
    הטוויטר שאני מכירה הוא כלי טכנולוגי הדומה לפייסבוק שבו אנשים "מצייצים" על חייהם הפרטיים. במאמר זה הטוויטר מוצג באור שונה לחלוטין. הטוויטר יכול לשמש ככלי עזר להוראה בבית הספר, ויכול להגביר את ההתעניינות של התלמידים בנושאים שונים אותם לומדים בבית הספר.
    מאמר מצויין חידש לי רבות, תודה.

    השבמחק
  3. היי נעמי!
    כמישהי שהשתמשה בטוויטר בעברי, אני יכולה לחוות כי 140 תווים זה אולי מוגבל מדי אך ליצור פלטפורמה מסוג דומה עבור תלמידים ברשת "סגורה" לכל בית ספר יכול להיות דבר מעניין מאוד ואולי יהיה אפשר להרחיב את ה"ציוצים" לכמות כפולה כדי למנוע רצף "ציוצים" שקורה הרבה כשמשתמש מעוניין להרחיב ולו במעט.
    תודה רבה,
    יסמין.

    השבמחק