בשיעור האחרון שמעתי בעניין רב את ד"ר חגית מישר-טל בנושא :
"פיתוח והפעלה של מטלה לימודית שיתופית בהוראה מרחוק מקוונת ".
אחד הנושאים בהם דנה ד"ר מישר-טל היה החשיפה והפומביות של דפי הויקי , האפשרויות השונות הטמונות בכלי על מנת לעקוב אחר רשומות שונות ובדרכים שונות . מצגת מעניינת בנושא :
http://hl.mla.ac.il/info/Course/201020003265000310103421100_Z12139119404835051.ppt#256,1,למידה
מצאתי הקבלה לכך גם בנושא פירסום הבלוג . גם הוא פתוח לכל , נתון לביקורת , מחייב כתיבה עקבית . האפשרות שניתן לתקן פוסטים בכל עת עושה את נושא הפתיחות והפומביות לקל יותר בבלוג .
ד"ר מישר-טל פירסמה מאמר שנושאו : פיתוח והפעלה של מטלה לימודית שיתופית בהוראה מרחוק מקוונת , ובו מצאתי טבלה המשווה בין כתיבה בבלוג לבין כתיבה ועריכה בויקי . בטבלה קיימת התייחסות והשוואה לנושאים :אופן האירגון של הסביבה , חלוקת תפקידים מובנית , הפעולות האפשרויות לסביבה , תוצרים אפשריים לסביבה .
http://hl.mla.ac.il/info/Course/201020003265000310103421100_Z11910628262486831.doc
יום שבת, 17 באפריל 2010
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
תוויות
- אברום רותם (1)
- בלוג (5)
- בלוג חינוכי (2)
- גוגל סייטס (1)
- דגמי הפצת מידע לבלוג (1)
- דוד פסיג (1)
- דלישיוס (1)
- הד החינוך (1)
- ויקי (2)
- חינוך דוט קום (1)
- טוויטר (1)
- טכנולוגיות ידע (1)
- יאנוש קורצ'ק (1)
- יישומים לפתיחת שנה (1)
- מדיניות תקשוב (1)
- מדיניות תקשוב לאומית (2)
- מורה טוב (1)
- מטלה לימודית שיתופית (1)
- ממשק משתמש (1)
- מערכת תוא"ם (1)
- משבר החינוך (3)
- ניהול ידע (1)
- ספר דיגיטלי (1)
- סרטון מגמה (1)
- עמי סלנט (1)
- עתיד מערכת החינוך (1)
- פוסט סיום (1)
- פוסט פרידה (1)
- פורומים (2)
- פיז"ה (1)
- פייסבוק (4)
- פיתוח סביבות למידה מתוקשבות (1)
- פער דיגיטלי (1)
- פרופ' גבי סלומון (1)
- קבוצת דיון (1)
- רשתות חברתיות (1)
- שילוב פייסבוק בהוראה (4)
- delicious (1)
- SECTIONS (1)
- WEB2.0 (1)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה