עם תחילת הסמסטר השלישי עולים בי יותר ויותר הרהורי "כפירה " . מכיון שבעת ההרשמה ללימודים לא עמדו בפני המשמעויות של הידע הקודם הנדרש , הייתי בטוחה כי אוכל להשיג את הפערים הטכנולוגים ע"י לימוד .
כיום - יש לי הסתגויות רבות בנושא .
כאשר עזבתי את יום הלימודים הראשון בתחילת סמסטר זה הרגשתי כי כאן , המגמה לתקשוב בהוראה , אינו המקום שלי . לא הגעתי ממקום של ריכוז מחשבים או לימוד מחשבים אלא ממקום של עניין בנושא . לא מכירה ולכן באתי ללמוד . אך כאשר אני מרגישה כי לא אוכל "להשיג " את הפער הקיים - הדבר מעלה את תחושת התיסכול . אני חושבת אילו תגיות אוכל לכתוב בתגובה לבלוג זה - ונראה לי כי אשאיר את כתיבת התגיות לזמן אחר . איך אוכל לכתוב "אכזבה " או "תיסכול " ?
ולנושא אחר : בימים טרופים אלו עולים ברשת מידי פעם סרטוני יוטיוב העושים את מלאכת ההסברה של ממשלת ישראל .סרטונים אלו הקשורים במערכת היחסים המדינית עם טורקיה וכן בנושא המשט ,מעלים בצורה סטירית את המצב .
הסרטונים זוכים לצפייה של מליוני אנשים ! וסוחפים אחריהם צופים רבים .
להנאתי ולהנאת כולכם - הקישור לאתר "לאטמה " . www.latma.co.il
יום ראשון, 20 ביוני 2010
הירשם ל-
תגובות לפרסום (Atom)
תוויות
- אברום רותם (1)
- בלוג (5)
- בלוג חינוכי (2)
- גוגל סייטס (1)
- דגמי הפצת מידע לבלוג (1)
- דוד פסיג (1)
- דלישיוס (1)
- הד החינוך (1)
- ויקי (2)
- חינוך דוט קום (1)
- טוויטר (1)
- טכנולוגיות ידע (1)
- יאנוש קורצ'ק (1)
- יישומים לפתיחת שנה (1)
- מדיניות תקשוב (1)
- מדיניות תקשוב לאומית (2)
- מורה טוב (1)
- מטלה לימודית שיתופית (1)
- ממשק משתמש (1)
- מערכת תוא"ם (1)
- משבר החינוך (3)
- ניהול ידע (1)
- ספר דיגיטלי (1)
- סרטון מגמה (1)
- עמי סלנט (1)
- עתיד מערכת החינוך (1)
- פוסט סיום (1)
- פוסט פרידה (1)
- פורומים (2)
- פיז"ה (1)
- פייסבוק (4)
- פיתוח סביבות למידה מתוקשבות (1)
- פער דיגיטלי (1)
- פרופ' גבי סלומון (1)
- קבוצת דיון (1)
- רשתות חברתיות (1)
- שילוב פייסבוק בהוראה (4)
- delicious (1)
- SECTIONS (1)
- WEB2.0 (1)
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה