" אני חושב שיש שוק עולמי אולי לחמישה מחשבים "
תומס ווטסון , יו"ר IBM , 1943

יום ראשון, 20 ביוני 2010

הרהורים על קשיים

עם תחילת הסמסטר השלישי עולים בי יותר ויותר הרהורי "כפירה " . מכיון שבעת ההרשמה ללימודים לא עמדו בפני המשמעויות של הידע הקודם הנדרש , הייתי בטוחה כי אוכל להשיג את הפערים הטכנולוגים ע"י לימוד .
כיום - יש לי הסתגויות רבות בנושא .
כאשר עזבתי את יום הלימודים הראשון בתחילת סמסטר זה הרגשתי כי כאן , המגמה לתקשוב בהוראה , אינו המקום שלי . לא הגעתי ממקום של ריכוז מחשבים או לימוד מחשבים אלא ממקום של עניין בנושא . לא מכירה ולכן באתי ללמוד . אך כאשר אני מרגישה כי לא אוכל "להשיג " את הפער הקיים - הדבר מעלה את תחושת התיסכול . אני חושבת אילו תגיות אוכל לכתוב בתגובה לבלוג זה - ונראה לי כי אשאיר את כתיבת התגיות לזמן אחר . איך אוכל לכתוב "אכזבה " או "תיסכול " ?

ולנושא אחר : בימים טרופים אלו עולים ברשת מידי פעם סרטוני יוטיוב העושים את מלאכת ההסברה של ממשלת ישראל .סרטונים אלו הקשורים במערכת היחסים המדינית עם טורקיה וכן בנושא המשט ,מעלים בצורה סטירית את המצב .
הסרטונים זוכים לצפייה של מליוני אנשים ! וסוחפים אחריהם צופים רבים .

להנאתי ולהנאת כולכם - הקישור לאתר "לאטמה " . www.latma.co.il

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה